گاهی باشی و گاهی نباشی

عاشقانه ها

گاهی باشی و گاهی نباشی

ساناز نادری
عاشقانه ها

گاهی باشی و گاهی نباشی



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت18:01---25 تير 1396
سلام,امیدوارم حالتون خوب باشه
وبسایت بروز وخوبی دارید,یه خواهش ازتون دارم وامیدوارم حداقل بهش فکر کنید.
من چند روزیه کانال تلگرامی زدم وخدا میدونه همه پستاشو خودم مطلب گیر میارم از تو اینترنت ومینویسم و هیچ کدومو از کانال های دیگه کپی نکردم که مشکل شرعی نداشته باشه,ولی تبلیغ کردن هزینه زیادی میبره که من توانشو ندارم.
میخواستم لطف کنید و یه سری به کانال من بزنید(مطمینم که پشیمون نمی شید)وحد الامکان join بشید( البته اگه خوشتون اومد)
این آدرسشه:
football_ir_11@

باتشکر فراوان وآرزوی موفقیت روز افزون شما@@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 25 تير 1396 | 17:48 | نویسنده : ساناز نادری |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.